Alle cases
Case
cs_schets
CleanShopping
cs-drukwerk
CleanShopping
cs-web 1
CleanShopping
cs-web 2
CleanShopping
cs-mobile
CleanShopping

Opdrachtgever

CleanShopping

Expertise

Development, Social, Branding, Webdesign, AWS Hosting, Laravel, UX Design

Vraag

Het opzetten van een compleet nieuwe huisstijl, website en leadmarketingstrategie. Voor twee bedrijven, CleanShopping en CleanCarts, die samen verder gaan onder de naam CleanShopping.

Oplossing

Unieke brandingstrategie ontwikkeld, die in verschillende landen aantrekkelijk is. Hierop volgend hebben we een nieuwe, informatieve en conversiegerichte website gecreëerd, waarbij elk land waarin het bedrijf actief is, zijn eigen unieke inhoud heeft om de lokale markt optimaal aan te spreken. Om zoveel mogelijk leads te genereren hebben we een leadmarketingstructuur opgezet die begint bij het herkennen van een lead en eindigt met de juiste benadering ervan.

Resultaat

- Nieuwe volledige huisstijl, inclusief het ontwerpen en drukken van allerlei promotie materialen.
- Een website die is gericht op elk land waar CleanShopping actief is.
- Er is een leadmarketingstructuur opgezet die al binnen korte tijd heeft gezorgd voor opvolging van warme leads.

CleanShopping

Voorafgaand aan deze opdracht werkten wij al een tijd samen en speelde het idee om CleanCarts en CleanShopping samen te voegen al in het hoofd van Jeffrey. Uiteindelijk werd de knoop doorgehakt en zijn we het project gestart.

Als eerste stap hebben we een brandingstrategie ontwikkeld door middel van sessies met onze designers en CleanShopping. Hieruit hebben we een goed beeld gekregen van waar CleanShopping voor staat, wat het doet en hoe we de uitstraling graag willen hebben. Dit heeft geresulteerd in een mooie brandingstrategie en een stijlgids waarop altijd teruggevallen kan worden.

Als vervolg op de nieuwe branding hebben we de oude websites verwijderd en een nieuwe informatieve en conversiegerichte website gecreëerd. Elk land waarin CleanShopping actief is, heeft zijn eigen unieke inhoud om de lokale markt optimaal aan te spreken. De website bevat ook een handige offertemodule om gemakkelijk een offerte aan te vragen.

Het laatste en nog steeds lopende traject was het opzetten van de leadmarketingstructuur. Dit begint bij het herkennen van bedrijven die de website bezoeken, hun herkomst en hun gedrag op de website. Op basis hiervan hebben we een effectieve opvolging en klantbenadering opgezet, door middel van het mailen van gerichte persoonlijke mailings en het nabellen van de lead.

Het resultaat is echt prachtig geworden!

”Ik ben blij dat ik voor STRIXI heb gekozen! Het resultaat is echt prachtig geworden! Bovendien is het werken met jonge ondernemers heel prettig, omdat er snel geschakeld kan worden en zaken direct worden opgepakt. Ik ben ook erg onder de indruk van de mooie leadmarketingstructuur die is opgezet, inclusief de opvolging en klantbenadering. Ik heb hoge verwachtingen van de resultaten die dit zal opleveren!”

Jeffrey van den Bogert - 2023

Mike

Directeur

Sparren over hoe jij digitaal kunt groeien?

Neem contact op met Mike! Hij staat klaar om te brainstormen over de mogelijkheden.

Mailen:  
mike@strixi.nl
Meer cases
DSC01609
De Vers Specialist
De rebranding van Poelier Van Egmond naar De Vers Specialist heeft geresulteerd in een opmerkelijke verandering in uitstraling en positionering. Het nieuwe merk heeft een frisse en eigentijdse identiteit aangenomen, waardoor het zich onderscheidt van andere voedingswinkels.De nieuwe uitstraling van De Vers Specialist begint bij het logo. Het logo is zorgvuldig ontworpen om de kernwaarden van het merk te weerspiegelen: versheid, kwaliteit en ambacht. De gestileerde afbeelding van een vogel in het logo symboliseert de oorsprong van het merk als poelier, terwijl de moderne typografie een eigentijdse en dynamische indruk geeft. Het ambacht gedeelte wordt weergegeven door het slagersmes en...
dhg-case header
Dutch Horeca Group
Met een passie voor horeca en evenementen, transformeert Dutch Horeca Group bedrijfshallen in feestlocaties en weilanden in festivalterreinen, waarbij de gastervaring altijd centraal staat. Samen met de ontwikkelde webapplicatie hebben zij een basis gelegd voor de groei van hun bedrijf door grip te houden op alle processen. Personeelsplanning 2.0Wat natuurlijk ook interessant is, is hier een volledige andere aanpak. van het zelservice component bij het inplannen van het personeel. Door het zelfservicemodel is de organisatie flexibeler geworden en breng je personeel voor evenementen bij elkaar op basis van vraag en aanbod. Offerteproces:In de oude situatie kostte het samenstellen van offertes...