CleanShopping
Development, Social, Branding, Webdesign, AWS Hosting, Laravel, UX Design
CleanShopping
Development, Social, Branding, Webdesign, AWS Hosting, Laravel, UX Design
Het opzetten van een compleet nieuwe huisstijl, website en leadmarketingstrategie. Voor twee bedrijven, CleanShopping en CleanCarts, die samen verder gaan onder de naam CleanShopping.
Het opzetten van een compleet nieuwe huisstijl, website en leadmarketingstrategie. Voor twee bedrijven, CleanShopping en CleanCarts, die samen verder gaan onder de naam CleanShopping.
Unieke brandingstrategie ontwikkeld, die in verschillende landen aantrekkelijk is. Hierop volgend hebben we een nieuwe, informatieve en conversiegerichte website gecreëerd, waarbij elk land waarin het bedrijf actief is, zijn eigen unieke inhoud heeft om de lokale markt optimaal aan te spreken. Om zoveel mogelijk leads te genereren hebben we een leadmarketingstructuur opgezet die begint bij het herkennen van een lead en eindigt met de juiste benadering ervan.
Unieke brandingstrategie ontwikkeld, die in verschillende landen aantrekkelijk is. Hierop volgend hebben we een nieuwe, informatieve en conversiegerichte website gecreëerd, waarbij elk land waarin het bedrijf actief is, zijn eigen unieke inhoud heeft om de lokale markt optimaal aan te spreken. Om zoveel mogelijk leads te genereren hebben we een leadmarketingstructuur opgezet die begint bij het herkennen van een lead en eindigt met de juiste benadering ervan.
- Nieuwe volledige huisstijl, inclusief het ontwerpen en drukken van allerlei promotie materialen.
- Een website die is gericht op elk land waar CleanShopping actief is.
- Er is een leadmarketingstructuur opgezet die al binnen korte tijd heeft gezorgd voor opvolging van warme leads.
- Nieuwe volledige huisstijl, inclusief het ontwerpen en drukken van allerlei promotie materialen.
- Een website die is gericht op elk land waar CleanShopping actief is.
- Er is een leadmarketingstructuur opgezet die al binnen korte tijd heeft gezorgd voor opvolging van warme leads.
Voorafgaand aan deze opdracht werkten wij al een tijd samen en speelde het idee om CleanCarts en CleanShopping samen te voegen al in het hoofd van Jeffrey. Uiteindelijk werd de knoop doorgehakt en zijn we het project gestart.
Als eerste stap hebben we een brandingstrategie ontwikkeld door middel van sessies met onze designers en CleanShopping. Hieruit hebben we een goed beeld gekregen van waar CleanShopping voor staat, wat het doet en hoe we de uitstraling graag willen hebben. Dit heeft geresulteerd in een mooie brandingstrategie en een stijlgids waarop altijd teruggevallen kan worden.
Als vervolg op de nieuwe branding hebben we de oude websites verwijderd en een nieuwe informatieve en conversiegerichte website gecreëerd. Elk land waarin CleanShopping actief is, heeft zijn eigen unieke inhoud om de lokale markt optimaal aan te spreken. De website bevat ook een handige offertemodule om gemakkelijk een offerte aan te vragen.
Het laatste en nog steeds lopende traject was het opzetten van de leadmarketingstructuur. Dit begint bij het herkennen van bedrijven die de website bezoeken, hun herkomst en hun gedrag op de website. Op basis hiervan hebben we een effectieve opvolging en klantbenadering opgezet, door middel van het mailen van gerichte persoonlijke mailings en het nabellen van de lead.
Het resultaat is echt prachtig geworden!
”Ik ben blij dat ik voor STRIXI heb gekozen! Het resultaat is echt prachtig geworden! Bovendien is het werken met jonge ondernemers heel prettig, omdat er snel geschakeld kan worden en zaken direct worden opgepakt. Ik ben ook erg onder de indruk van de mooie leadmarketingstructuur die is opgezet, inclusief de opvolging en klantbenadering. Ik heb hoge verwachtingen van de resultaten die dit zal opleveren!”
Neem contact op met Mike! Hij staat klaar om te brainstormen over de mogelijkheden.