Alle cases
Case
header
Dutch Horeca Group

Opdrachtgever

Dutch Horeca Group

Expertise

Webdesign, AWS Hosting, Front-end development, Development, SEO / SEA

Vraag

Het ontwikkelen van een website en het inzetten van SEO / SEA marketing.

Oplossing

Ontwikkeling van een website gefocused op sfeerimpressies en kunnen aanvragen van offertes.

Resultaat

  • Nieuwe website ontwikkeld.
  • Offerte module ontwikkeld.
  • Op maat gemaakt CMS systeem.
  • Eerste maand 20+ aanvragen door inzet van SEO / SEA marketing!
mac-home
mobiel-home
Dutch Horeca Group

The Dutch Horeca Group is ontstaan uit een samensmelting tussen Bekedam Food & Events en The Dutch Grill Store. Klinkt romantisch of niet? En dat is het ook! De passie voor het horecavak spat er namelijk vanaf. Voor elke partij, klein of groot, staan ze in vuur en vlam. Ze zijn echte vakidioten met liefde voor alles wat met horeca te maken heeft.

Voor jou zetten zij alles op alles om het jou naar de zin te maken, zodat jij kunt genieten van jouw feest, van zakelijke events tot privé events. Zonder zorgen! Want ze nemen het jou allemaal uit handen. De complete organisatie, van het kiezen tot het gereed maken van de locatie en van het bepalen van het thema van de catering tot het uitserveren van alle hapjes en drankjes. Ga jij voor een klein en intiem feestje met een paar mensen of toch voor een evenement met duizenden bezoekers? Jij vraagt, zij draaien!

Wij hebben voor Dutch Horeca Group B.V. het design en de ontwikkeling van de website verzorgd. Achter de website draait een op maat gemaakt CMS systeem, waarbij alles gemakkelijk te beheren is. Om de website zo goed mogelijk te laten presteren hebben onze marketing experts een SEO-plan gemaakt, waardoor de website de juiste optimalisaties krijgt voor een mooie organische groei. Naast SEO hebben wij een SEA-campagne draaien, hiermee geven we een goede boost aan de naamsbekendheid.

Bekijk het zelf op dutchhorecagroup.nl

Mike

Directeur

Sparren over hoe jij digitaal kunt groeien?

Neem contact op met Mike! Hij staat klaar om te brainstormen over de mogelijkheden.

Mailen:  
mike@strixi.nl
Meer cases
cs_schets
CleanShopping
Voorafgaand aan deze opdracht werkten wij al een tijd samen en speelde het idee om CleanCarts en CleanShopping samen te voegen al in het hoofd van Jeffrey. Uiteindelijk werd de knoop doorgehakt en zijn we het project gestart.Als eerste stap hebben we een brandingstrategie ontwikkeld door middel van sessies met onze designers en CleanShopping. Hieruit hebben we een goed beeld gekregen van waar CleanShopping voor staat, wat het doet en hoe we de uitstraling graag willen hebben. Dit heeft geresulteerd in een mooie brandingstrategie en een stijlgids waarop altijd teruggevallen kan worden.Als vervolg op de nieuwe branding hebben we de...
header
Kilometervrij.nl
Kilometervrij had een zeer verouderde website, die niet meer goed werkte. Na een kleine brainstormsessie met John van der Laan, kwamen we vrij snel tot de conclusie dat er meer uit de website gehaald kan worden. We zijn dus begonnen met de basis, waarin we een nieuw design hebben gemaakt op basis van de huidige huisstijl. Het uitgangspunt? Een webshop waarbij je vanaf elke pagina met 3 klikken een auto kan huren. Ook hebben we een API-koppeling met Rentallin gerealiseerd, zodat we altijd up-to-date informatie van de werkvloer hebben, zoals prijzen en beschikbaarheid van de voertuigen. Gemaakte boekingen worden automatisch...