Alle cases
Case
header-evenement
Corona Sneltest Nederland B.V.
Corona Sneltest Nederland B.V.
Corona Sneltest Nederland B.V.
Corona Sneltest Nederland B.V.
Corona Sneltest Nederland B.V.

Opdrachtgever

Corona Sneltest Nederland B.V.

Website

Expertise

Laravel, API-koppelingen, AWS Hosting, Load Balancer, Privacy by Design, GIT, Meertaligheid

Vraag

Het ontwikkelen van een teststraatapplicatie, die voldoet aan de strenge eisen van Stichting Open Nederland en het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Oplossing

Ontwikkeling van de teststraatapplicatie met als uitgangspunt: “Privacy by Design” om data zoveel mogelijk weg te stoppen. Daarnaast was er een sterke focus om verdacht gedrag direct te kunnen herkennen. We hebben hier gekozen voor de ontwikkeling in een MVC-model, waar we bij elke controller logging hebben voor de actie die je uitvoert. Hierdoor is alles herleidbaar geworden en hebben we "flags" ingesteld om direct actie te kunnen ondernemen indien nodig.

Resultaat

  • Miljoenen verificatie sms’jes verstuurd.
  • Meer dan 1 miljoen test tokens verstrekt voor in de CoronaCheck-app.
  • Uptime van 100%.
  • Meer dan 2.000 testmedewerkers ingelogd.
event
Corona Sneltest Nederland

Stichting Open Nederland en het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat (I&W) heeft een open house-constructie opgezet om meer testcapaciteit te genereren voor verschillende doeleinden. Hier heeft Corona Sneltest Nederland B.V. ook aan meegedaan en werd ingeloot voor “Testen voor Toegang” en “Testen voor je reis”.

Hiervoor hebben wij een teststraatapplicatie ontwikkeld die moest voldoen aan strenge eisen vanuit Stichting Open Nederland (SON), het Ministerie I&W en het Ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport (VWS).

Nadat onze applicatie was getest en goedgekeurd door alle betrokken partijen, hebben wij continu doorontwikkeld, waarbij we de applicatie hebben verrijkt met nieuwe functionaliteiten.

Uiteindelijk hadden we een stabiel product staan waar we meerdere partijen hebben aangesloten, die van onze oplossing gebruik hebben gemaakt voor "Testen voor je reis". Mede hierdoor hebben meer dan 275 testlocaties in heel Nederland op onze teststraatapplicatie gedraaid en hebben we meer dan 1 miljoen test tokens kunnen verstrekken die voor reizen of voor bijvoorbeeld toegang tot verschillende evenementen kon worden gebruikt.

Het was geweldig om te zien dat mede dankzij de inzet van onze teststraatapplicatie we zoveel Nederlanders hebben kunnen helpen.

STRIXI denkt graag mee en zijn erg gedreven!

"Dankzij de inzet van STRIXI konden wij onze straten snel operationeel krijgen voor Stichting Open Nederland. Ook tijdens de opening met TestenVoorJeReis.nl heeft STRIXI alles op alles gezet om meer dan 275 locaties aan te sluiten. STRIXI denkt graag mee, zijn erg gedreven en ontzettend snel in het realiseren en implementeren van een website en de gehele backoffice.”

Bas Bobeldijk

Mike

Directeur

Sparren over hoe jij digitaal kunt groeien?

Neem contact op met Mike! Hij staat klaar om te brainstormen over de mogelijkheden.

Mailen:  
mike@strixi.nl
Meer cases
flexable case header
Flex@ble
Flex@ble is hét online uitzendplatform dat speciaal is ontwikkeld voor de retailbranche. Het platform heeft als doel om het samenbrengen van vraag en aanbod in de retail zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken. Uitzendkrachten en zzp'ers kunnen gemakkelijk via de app solliciteren op diensten die aansluiten bij hun beschikbaarheid. Aan de andere kant kunnen opdrachtgevers snel en gemakkelijk ervaren flexibele krachten vinden om hun openstaande shifts in te vullen, waarbij ze zelf de aanmeldingen voor hun shifts kunnen beheren.Een innovatief aspect van het platform is het QR klok-systeem, waarmee Fl@xr’s op locatie in en uit kunnen klokken voor hun...
DSC01609
De Vers Specialist
De rebranding van Poelier Van Egmond naar De Vers Specialist heeft geresulteerd in een opmerkelijke verandering in uitstraling en positionering. Het nieuwe merk heeft een frisse en eigentijdse identiteit aangenomen, waardoor het zich onderscheidt van andere voedingswinkels.De nieuwe uitstraling van De Vers Specialist begint bij het logo. Het logo is zorgvuldig ontworpen om de kernwaarden van het merk te weerspiegelen: versheid, kwaliteit en ambacht. De gestileerde afbeelding van een vogel in het logo symboliseert de oorsprong van het merk als poelier, terwijl de moderne typografie een eigentijdse en dynamische indruk geeft. Het ambacht gedeelte wordt weergegeven door het slagersmes en...