Alle cases
Case
header-evenement
Corona Sneltest Nederland B.V.
Corona Sneltest Nederland B.V.
Corona Sneltest Nederland B.V.
Corona Sneltest Nederland B.V.
Corona Sneltest Nederland B.V.

Opdrachtgever

Corona Sneltest Nederland B.V.

Website

Expertise

Laravel, API-koppelingen, AWS Hosting, Load Balancer, Privacy by Design, GIT, Meertaligheid

Vraag

Het ontwikkelen van een teststraatapplicatie, die voldoet aan de strenge eisen van Stichting Open Nederland en het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Oplossing

Ontwikkeling van de teststraatapplicatie met als uitgangspunt: “Privacy by Design” om data zoveel mogelijk weg te stoppen. Daarnaast was er een sterke focus om verdacht gedrag direct te kunnen herkennen. We hebben hier gekozen voor de ontwikkeling in een MVC-model, waar we bij elke controller logging hebben voor de actie die je uitvoert. Hierdoor is alles herleidbaar geworden en hebben we "flags" ingesteld om direct actie te kunnen ondernemen indien nodig.

Resultaat

  • Miljoenen verificatie sms’jes verstuurd.
  • Meer dan 1 miljoen test tokens verstrekt voor in de CoronaCheck-app.
  • Uptime van 100%.
  • Meer dan 2.000 testmedewerkers ingelogd.
event
Corona Sneltest Nederland

Stichting Open Nederland en het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat (I&W) heeft een open house-constructie opgezet om meer testcapaciteit te genereren voor verschillende doeleinden. Hier heeft Corona Sneltest Nederland B.V. ook aan meegedaan en werd ingeloot voor “Testen voor Toegang” en “Testen voor je reis”.

Hiervoor hebben wij een teststraatapplicatie ontwikkeld die moest voldoen aan strenge eisen vanuit Stichting Open Nederland (SON), het Ministerie I&W en het Ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport (VWS).

Nadat onze applicatie was getest en goedgekeurd door alle betrokken partijen, hebben wij continu doorontwikkeld, waarbij we de applicatie hebben verrijkt met nieuwe functionaliteiten.

Uiteindelijk hadden we een stabiel product staan waar we meerdere partijen hebben aangesloten, die van onze oplossing gebruik hebben gemaakt voor "Testen voor je reis". Mede hierdoor hebben meer dan 275 testlocaties in heel Nederland op onze teststraatapplicatie gedraaid en hebben we meer dan 1 miljoen test tokens kunnen verstrekken die voor reizen of voor bijvoorbeeld toegang tot verschillende evenementen kon worden gebruikt.

Het was geweldig om te zien dat mede dankzij de inzet van onze teststraatapplicatie we zoveel Nederlanders hebben kunnen helpen.

STRIXI denkt graag mee en zijn erg gedreven!

"Dankzij de inzet van STRIXI konden wij onze straten snel operationeel krijgen voor Stichting Open Nederland. Ook tijdens de opening met TestenVoorJeReis.nl heeft STRIXI alles op alles gezet om meer dan 275 locaties aan te sluiten. STRIXI denkt graag mee, zijn erg gedreven en ontzettend snel in het realiseren en implementeren van een website en de gehele backoffice.”

Bas Bobeldijk

Johan

Directeur

Sparren over hoe jij digitaal kunt groeien?

Neem contact op met Johan! Hij staat klaar om te brainstormen over de mogelijkheden.

Mailen:  
johan@strixi.nl
Meer cases
cs_schets
CleanShopping
Voorafgaand aan deze opdracht werkten wij al een tijd samen en speelde het idee om CleanCarts en CleanShopping samen te voegen al in het hoofd van Jeffrey. Uiteindelijk werd de knoop doorgehakt en zijn we het project gestart.Als eerste stap hebben we een brandingstrategie ontwikkeld door middel van sessies met onze designers en CleanShopping. Hieruit hebben we een goed beeld gekregen van waar CleanShopping voor staat, wat het doet en hoe we de uitstraling graag willen hebben. Dit heeft geresulteerd in een mooie brandingstrategie en een stijlgids waarop altijd teruggevallen kan worden.Als vervolg op de nieuwe branding hebben we de...
dhg-case header
Dutch Horeca Group
Met een passie voor horeca en evenementen, transformeert Dutch Horeca Group bedrijfshallen in feestlocaties en weilanden in festivalterreinen, waarbij de gastervaring altijd centraal staat. Samen met de ontwikkelde webapplicatie hebben zij een basis gelegd voor de groei van hun bedrijf door grip te houden op alle processen. Personeelsplanning 2.0Wat natuurlijk ook interessant is, is hier een volledige andere aanpak. van het zelservice component bij het inplannen van het personeel. Door het zelfservicemodel is de organisatie flexibeler geworden en breng je personeel voor evenementen bij elkaar op basis van vraag en aanbod. Offerteproces:In de oude situatie kostte het samenstellen van offertes...