Alle cases
Case
header
Dact.nl

Opdrachtgever

Dact.nl

Website

Expertise

Development, Meertaligheid, AWS Hosting, WordPress, Front-end development

Vraag

Hoe kunnen wij de huidige websites dact.nl en treasurybeurs.nl, inclusief de huidige content, in een nieuw jasje steken, maar ook het Content Management Systeem beter beheersbaar maken?

Oplossing

De website volledig opnieuw designen en opbouwen met een afgestemd CMS systeem op basis van de ervaringen van het eerdere gebruik. Daarnaast is er gekozen om 2 websites weer samen te voegen en op te nemen in het geheel.

Resultaat

  • Nieuwe website ontwikkeld.
  • De backend van de website afgestemd op de te verwachten dynamische content.
  • Overzetten van oude content op nieuwe website, maar dan in een nieuw jasje.
mac-home
mobiel-home
Dact.nl

DACT, Dutch Association of Corporate Treasurers, is dé beroepsvereniging voor (corporate) treasurers en treasury professionals in Nederland. Het telt circa 660 leden, werkzaam bij multinationals, grote en middelgrote ondernemingen maar ook bij de overheid en non-profitorganisaties. DACT bevordert als beroepsvereniging de professionele ontwikkeling van de leden, biedt een netwerk waarbinnen treasury professionals zich met elkaar verbonden voelen en faciliteert een platform voor de uitwisseling van informatie en verdieping van kennis.

In samenwerking met CASE hebben wij de website compleet opnieuw opgebouwd. Daarnaast werkten wij al langer samen met dact.nl dus hadden wij een goed idee van hoe wij de backend moesten opbouwen om ook voor de toekomst een degelijke basis te bieden.

Dact.nl wilde graag WordPress als backend dus hebben wij hierin verschillende custom post types gemaakt en logischerwijs gekoppeld aan de verschillende delen van de website.

Al met al hebben wij de informatie op de oude website in een nieuw jasje kunnen gieten en hiermee is alles een stuk leesbaarder geworden!

Bekijk het zelf op dact.nl

Mike

Directeur

Sparren over hoe jij digitaal kunt groeien?

Neem contact op met Mike! Hij staat klaar om te brainstormen over de mogelijkheden.

Mailen:  
mike@strixi.nl
Meer cases
DSC01609
De Vers Specialist
De rebranding van Poelier Van Egmond naar De Vers Specialist heeft geresulteerd in een opmerkelijke verandering in uitstraling en positionering. Het nieuwe merk heeft een frisse en eigentijdse identiteit aangenomen, waardoor het zich onderscheidt van andere voedingswinkels.De nieuwe uitstraling van De Vers Specialist begint bij het logo. Het logo is zorgvuldig ontworpen om de kernwaarden van het merk te weerspiegelen: versheid, kwaliteit en ambacht. De gestileerde afbeelding van een vogel in het logo symboliseert de oorsprong van het merk als poelier, terwijl de moderne typografie een eigentijdse en dynamische indruk geeft. Het ambacht gedeelte wordt weergegeven door het slagersmes en...
header
Dutch Horeca Group
The Dutch Horeca Group is ontstaan uit een samensmelting tussen Bekedam Food & Events en The Dutch Grill Store. Klinkt romantisch of niet? En dat is het ook! De passie voor het horecavak spat er namelijk vanaf. Voor elke partij, klein of groot, staan ze in vuur en vlam. Ze zijn echte vakidioten met liefde voor alles wat met horeca te maken heeft. Voor jou zetten zij alles op alles om het jou naar de zin te maken, zodat jij kunt genieten van jouw feest, van zakelijke events tot privé events. Zonder zorgen! Want ze nemen het jou allemaal uit...