Dutch Horeca Group
Back-end Development, Front-end development, Webapplicaties, Laravel
Dutch Horeca Group
Back-end Development, Front-end development, Webapplicaties, Laravel
De Dutch Horeca Group, een dynamische organisatie in de catering en eventindustrie, stond voor de uitdaging om hun groei te beheren. De handmatige processen van offertebeheer, personeelsplanning en urenregistratie waren niet meer houdbaar gezien de toename in evenementen en personeel. De vraag was: hoe kunnen we efficiënt blijven met zo'n snelle expansie?
De Dutch Horeca Group, een dynamische organisatie in de catering en eventindustrie, stond voor de uitdaging om hun groei te beheren. De handmatige processen van offertebeheer, personeelsplanning en urenregistratie waren niet meer houdbaar gezien de toename in evenementen en personeel. De vraag was: hoe kunnen we efficiënt blijven met zo'n snelle expansie?
We hebben een holistische webapplicatie ontwikkeld die als volgt te werk ging:
We hebben een holistische webapplicatie ontwikkeld die als volgt te werk ging:
De automatisering heeft geleid tot significante efficiëntieverbeteringen. De tijd voor het plannen van personeel en het opstellen van offertes is drastisch gereduceerd, terwijl de nauwkeurigheid en controle over uren is verhoogd.
De automatisering heeft geleid tot significante efficiëntieverbeteringen. De tijd voor het plannen van personeel en het opstellen van offertes is drastisch gereduceerd, terwijl de nauwkeurigheid en controle over uren is verhoogd.
Met een passie voor horeca en evenementen, transformeert Dutch Horeca Group bedrijfshallen in feestlocaties en weilanden in festivalterreinen, waarbij de gastervaring altijd centraal staat. Samen met de ontwikkelde webapplicatie hebben zij een basis gelegd voor de groei van hun bedrijf door grip te houden op alle processen.
Personeelsplanning 2.0
Wat natuurlijk ook interessant is, is hier een volledige andere aanpak. van het zelservice component bij het inplannen van het personeel. Door het zelfservicemodel is de organisatie flexibeler geworden en breng je personeel voor evenementen bij elkaar op basis van vraag en aanbod.
Offerteproces:
In de oude situatie kostte het samenstellen van offertes veel tijd en was de foutmarge hoog door handmatige invoer. Met de implementatie van een centrale database voor producten en diensten is dit proces radicaal getransformeerd. Nu worden offertes gegenereerd met real-time toegang tot bijgewerkte prijzen en beschrijvingen, wat resulteert in een hogere nauwkeurigheid en consistentie. Dit maakt het mogelijk om snel op maat gemaakte offertes te versturen, terwijl de integriteit van de prijsstelling gewaarborgd blijft.
Urenregistratie:
Voorheen was de urenregistratie een handmatig en foutgevoelig proces, dat veel tijd kostte voor zowel de medewerkers als de administratie. Door over te stappen op een digitaal systeem, worden uren nu direct gekoppeld aan het evenement en de betreffende taken. Dit biedt een gedetailleerd overzicht van de gewerkte uren per medewerker, wat resulteert in een efficiëntere loonadministratie en verbeterde naleving van werkurenregelgeving. Bovendien biedt het inzichten voor toekomstige personeelsplanning en budgettering.
Bekijk de video hieronder van de testomgeving waarin je kunt zien hoe de webapplicatie werkt.
Neem contact op met Johan! Hij staat klaar om te brainstormen over de mogelijkheden.