Alle cases
Case
header-pcr
PCR test Nederland

Opdrachtgever

PCR test Nederland

Website

Expertise

SEO, SEA, Meertaligheid, API-koppelingen, AWS Hosting, Load Balancer, WordPress, WooCommerce, Front-end development, UX Design, Web Design

Vraag

Het opzetten van een boekingsmodule voor het aanbieden van PCR-testen, waarmee vliegreizen weer mogelijk gemaakt kunnen worden.

Oplossing

Ontwikkeling van een boekingsplatform met een complete backoffice. De backoffice is gebouwd met directe API-koppelingen met verschillende laboratoria, waardoor klanten automatisch hun reiscertificaat ontvangen zodra het resultaat beschikbaar is.

De boekingen werden binnen gehaald middels een slimme online marketing campagne via Google advertenties en Affiliatie marketing.

Resultaat

  • Meer dan 100.000 reizigers geholpen met 50+ bestemmingen.
  • Reiscertificaat in 7 talen.
  • 300+ positieve Trustpilot reviews.
mac-home
mobiel-home
PCR test Nederland

In de coronatijd is vliegen met een PCR-test verplicht. Hiervoor hebben wij een boekingsplatform ontwikkeld. Doordat wij het direct meertalig hebben opgezet, kon de website ingezet worden in verschillende landen zoals Nederland, België, Frankrijk, Spanje, Portugal en Duitsland. Reiscertificaten worden dan ook uitgegeven in 6 verschillende talen van Nederlands tot aan Arabisch!

Dankzij het boekingsplatform hebben wij meer dan 100.000 mensen kunnen helpen met het maken van hun vliegreis.

Vanuit het logo hebben wij de website van de grond af aan opgebouwd qua design. Je ziet dan ook de elementen van het logo terug in het geheel, wat de website een rustige uitstraling geeft.

Verder hebben wij een integratie gemaakt met Trustpilot om de website direct een vertrouwde uitstraling te geven. Doordat wij een onafhankelijk reviewplatform aan de website koppelen, creëren we direct meer vertrouwen. En nog handiger; het komt ook nog eens terug in je Google advertenties en SEO-zoekopdrachten, met de rating er in verweven. Hierdoor kan pcrtestnederland.nl zich meer onderscheiden van andere partijen.

De website is multilinguaal opgezet in verschillende domeinen. Toch zijn alle websites vanuit één backoffice te beheren. Dit scheelt ontzettend veel tijd met het synchroon houden van alle websites qua content en pricing, maar voorkomt ook veel fouten!

In de backoffice hebben wij verschillende automatiseringsslagen gemaakt. Dankzij slimme API-koppelingen met verschillende laboratoria konden wij automatisch de klanten op de hoogte brengen van hun testresultaat. Zaken zoals een reiscertificaat in PDF en het versturen van notificaties zijn allemaal geautomatiseerd, om menselijke fouten te voorkomen en tijd te besparen.

Mede dankzij alle automatiseringen was PCR test Nederland vaak in staat om resultaten binnen enkele uren, en soms zelfs half uur, te communiceren naar klanten. Véél sneller dan bijvoorbeeld de GGD!

Ontzettend snelle realisatie van website met een gehele backoffice

"Het is erg fijn samenwerken met STRIXI. STRIXI denkt graag mee, zijn erg gedreven en ontzettend snel in het realiseren en implementeren van een website en de gehele backoffice. Mede dankzij het snelle schakelen van het team van STRIXI hebben we onze coronasneltest straten in korte tijd heel succesvol kunnen opschalen naar 15 locaties."

Bas Bobeldijk

Mike

Directeur

Sparren over hoe jij digitaal kunt groeien?

Neem contact op met Mike! Hij staat klaar om te brainstormen over de mogelijkheden.

Mailen:  
mike@strixi.nl
Meer cases
DSC01609
De Vers Specialist
De rebranding van Poelier Van Egmond naar De Vers Specialist heeft geresulteerd in een opmerkelijke verandering in uitstraling en positionering. Het nieuwe merk heeft een frisse en eigentijdse identiteit aangenomen, waardoor het zich onderscheidt van andere voedingswinkels.De nieuwe uitstraling van De Vers Specialist begint bij het logo. Het logo is zorgvuldig ontworpen om de kernwaarden van het merk te weerspiegelen: versheid, kwaliteit en ambacht. De gestileerde afbeelding van een vogel in het logo symboliseert de oorsprong van het merk als poelier, terwijl de moderne typografie een eigentijdse en dynamische indruk geeft. Het ambacht gedeelte wordt weergegeven door het slagersmes en...
header
Kilometervrij.nl
Kilometervrij had een zeer verouderde website, die niet meer goed werkte. Na een kleine brainstormsessie met John van der Laan, kwamen we vrij snel tot de conclusie dat er meer uit de website gehaald kan worden. We zijn dus begonnen met de basis, waarin we een nieuw design hebben gemaakt op basis van de huidige huisstijl. Het uitgangspunt? Een webshop waarbij je vanaf elke pagina met 3 klikken een auto kan huren. Ook hebben we een API-koppeling met Rentallin gerealiseerd, zodat we altijd up-to-date informatie van de werkvloer hebben, zoals prijzen en beschikbaarheid van de voertuigen. Gemaakte boekingen worden automatisch...