Alle cases
Case
header
Lunchbaas

Opdrachtgever

Lunchbaas

Expertise

Branding, Webdesign, AWS Hosting, WordPress, Front-end development, Development, Fotografie, Concept

Website

Vraag

Het ontwikkelen van een website die klanten in en rond Raalte inspireert om lunchgerechten bij Lunchbaas te bestellen.

Oplossing

Om de kwaliteit van de lunchgerechten zo goed mogelijk over te laten komen heeft de fotografie een prominente rol gehad in dit project. Een landingspagina waar de klant inspiratie kan opdoen en honger krijgt. Zo moet de klant getriggerd worden over te gaan tot een bestelling.

Resultaat

  • Logo & Huisstijl
  • Drukwerk
  • Landingspagina
  • Fotografie op locatie
mac-home
mobiel-home
Lunchbaas

Cater Concept is gespecialiseerd in catering op scholen en bij bedrijven. Aangezien scholen en bedrijven deels hun deuren hebben moeten sluiten tijdens de afgelopen coronaperiode zijn deze werkzaamheden teruggelopen. Door deze ontwikkeling heeft Cater Concept besloten een nieuw lunchconcept te lanceren in en rondom Raalte.

In samenwerking met de opdrachtgever zijn wij het proces gestart op zoek naar een passende naam voor dit nieuwe concept. De wens van de opdrachtgever was een krachtige stoere naam die ook goed gebruikt kan worden in de totale branding en tone-of-voice. Na diverse brainstormsessies op afstand zijn we uitgekomen op Lunchbaas.

Lunchbaas is krachtig, stoer en maakt de klant direct duidelijk waar het voor staat. Lunchbaas bezorgt de beste lunchgerechten (broodjes, soepen, salades etc.) in de omgeving. Lunchbaas is de “baas” als het gaat om lekker lunchen!

Na het vastleggen van de naam zijn wij begonnen met het ontwikkelen van een logo en passende huisstijl. Uit de verschillende opties heeft de opdrachtgever gekozen voor een logo met een retro uiterlijk. In combinatie met het warme kleurenpalet maakt dit het geheel tot een warme en stoere uitstraling.

Misschien wel het belangrijkste onderdeel van dit project is de fotografie. Op locatie hebben wij de lekkere lunchgerechten kunnen fotograferen, hierbij hebben wij ervoor gezorgd dat de kwaliteit en versheid van de producten goed naar voren zijn gekomen. Door middel van een lichte nabewerking van de beelden is ervoor gezorgd dat deze helemaal passen in de huisstijl en de stijl van de landingspagina.

Tijdens het proces rondom het fotograferen zijn wij gestart met het ontwerpen van de landingspagina, in dit ontwerp hebben wij de fotografie helemaal tot zijn recht laten komen. De website bezoeker moet om ver geblazen worden door de kwaliteit van de lunchgerechten en direct honger krijgen. Het resultaat is een landingspagina waar de bezoeker direct een indruk krijgt van wat men kan bestellen bij Lunchaas. De kwaliteit en versheid van de producten spat van het scherm en Lunchbaas is klaar om de lunch tot een feestje te maken.

Johan

Directeur

Sparren over hoe jij digitaal kunt groeien?

Neem contact op met Johan! Hij staat klaar om te brainstormen over de mogelijkheden.

Bellen:  
06 26 93 27 64
Mailen:  
johan@strixi.nl
Meer cases
header-pcr
PCR test Nederland
In de coronatijd is vliegen met een PCR test verplicht, hiervoor hebben wij een boekingsplatform ontwikkeld. Doordat we het direct meertalig hebben opgezet kon de website ingezet worden in verschillende landen zoals Nederland, België, Frankrijk, Spanje, Portugal en Duitsland. Reiscertificaten worden dan ook uitgegeven in 6 verschillende talen van Nederlands tot aan Arabisch! Dankzij het boekingsplatform hebben we meer dan 100.000 mensen kunnen helpen met het maken van hun vliegreis. Vanuit het logo hebben we de website van de grond af aan opgebouwd qua design. Je ziet dan ook de elementen van het logo terug in het geheel wat de...
header
SmartPole
SmartPole Solutions levert slimme en betrouwbare oplossingen voor: Veilig Winkelen. Veilig Samenwerken op kantoor. Veilig Samenkomen op evenementen. Met de SmartPole oplossingen kunnen medewerkers en gasten veiligheid met desinfectie, beheer van drukte, beheer van luchtkwaliteit en communicatie op maat aangeboden worden. In samenwerking met SmartPole zijn wij begonnen aan de basis: het ontwikkelen van een logo en een huisstijl. Vrij snel kwamen we samen tot het gewenste resultaat en konden we gaan beginnen aan de website en overige promotiemiddelen zoals productsheets en employee infographics. Om zo duidelijk mogelijk alle voordelen en mogelijkheden per oplossing te communiceren. Hebben we met elkaar...