Lunchbaas
Branding, Webdesign, AWS Hosting, WordPress, Front-end development, Development, Fotografie, Concept
Lunchbaas
Branding, Webdesign, AWS Hosting, WordPress, Front-end development, Development, Fotografie, Concept
Het ontwikkelen van een website die klanten in en rond Raalte inspireert om lunchgerechten bij Lunchbaas te bestellen.
Het ontwikkelen van een website die klanten in en rond Raalte inspireert om lunchgerechten bij Lunchbaas te bestellen.
Om de kwaliteit van de lunchgerechten zo goed mogelijk over te laten komen heeft de fotografie een prominente rol gehad in dit project. Een landingspagina waar de klant inspiratie kan opdoen en honger krijgt. Zo moet de klant getriggerd worden over te gaan tot een bestelling.
Om de kwaliteit van de lunchgerechten zo goed mogelijk over te laten komen heeft de fotografie een prominente rol gehad in dit project. Een landingspagina waar de klant inspiratie kan opdoen en honger krijgt. Zo moet de klant getriggerd worden over te gaan tot een bestelling.
Cater Concept is gespecialiseerd in catering op scholen en bij bedrijven. Aangezien scholen en bedrijven deels hun deuren hebben moeten sluiten tijdens de afgelopen coronaperiode, zijn de werkzaamheden teruggelopen. Door die ontwikkeling heeft Cater Concept besloten een nieuw lunchconcept te lanceren in en rondom Raalte.
In samenwerking met de opdrachtgever zijn wij het proces gestart, op zoek naar een passende naam voor dit nieuwe concept. De wens van de opdrachtgever was om een krachtige stoere naam te bedenken, die ook goed gebruikt kan worden in de totale branding en tone-of-voice. Na diverse brainstormsessies op afstand zijn wij uitgekomen op Lunchbaas.
Lunchbaas is krachtig, stoer en maakt de klant direct duidelijk waar het voor staat. Lunchbaas bezorgt de beste lunchgerechten (broodjes, soepen, salades etc.) in de omgeving. Het is dan ook de “baas” als het gaat om lekker lunchen!
Na het vastleggen van de naam zijn wij begonnen met het ontwikkelen van een logo en passende huisstijl. Uit de verschillende opties heeft de opdrachtgever gekozen voor een logo met een retro uiterlijk. In combinatie met het warme kleurenpalet maakt dit het geheel tot een warme en stoere uitstraling.
Misschien wel het belangrijkste onderdeel van dit project is de fotografie. Wij hebben de lekkere lunchgerechten op locatie gefotografeerd. Hierbij hebben wij ervoor gezorgd dat de kwaliteit en versheid van de producten goed naar voren is gekomen. Door middel van een lichte nabewerking van de beelden, is ervoor gezorgd dat de foto's helemaal passen in de huisstijl en de stijl van de landingspagina.
Tijdens het proces rondom het fotograferen zijn wij gestart met het ontwerpen van de landingspagina. In dit ontwerp hebben wij de fotografie helemaal tot zijn recht laten komen. De websitebezoeker moet omver geblazen worden door de kwaliteit van de lunchgerechten en direct honger krijgen. Het resultaat is een landingspagina waar de bezoeker direct een indruk krijgt van wat men kan bestellen bij Lunchbaas. De kwaliteit en versheid van de producten spat van het scherm en Lunchbaas is klaar om de lunch tot een feestje te maken.
Neem contact op met Mike! Hij staat klaar om te brainstormen over de mogelijkheden.